Thursday, July 16, 2009

...dYnAMiCs vs uKhwAH...

"Dan dia (tidak pula) termasuk orang-orang yang beriman dan saling berpesan
untuk bersabar dan saling berpesan untuk berkasih sayang".
(al-balad, ayat 17)




argghhh!!!!

tesyen2 nyer subjek nih..ni la satu2 nyer subjek yg amat susah n slow untuk mengejarnyer..(sob3)...subjek nih dah la memerlukan basic yg amat strong dlm "basic mechanics n vector"...dah la basic mechanics sem satu tu pn agak truk..nseb bek vector agak ok..leh l gk faham sket2..(tp mngambil msa yg lma utk memahaminyer d sebabkn msa belajar telah d pendekkn utk memberi laluan kpd diri ini utk m'study bleach)...cmne la leh dpt klas lecturer baru ni..beliau ajar ok je tp aku je la yg x ok..tp aku still memerlukan seorg lecturer yg memahami kondisi ku sbg seorg budak yg "terror" bio terpksa melompat ke "engineering field" atas sebab2 tertntu...huhu...

kalo ikut kn hati, perasaan n jiwa ini, mmg la nk tukar klas..nk je g amek klas encik asri (beliau ini amat ku kenali, maka, mybe leh memudahkan pemahaman aku)..tp, disebabkan skang ni aku bukan berada dlm situasi yg membolehkan aku bertukar klas ber"seorang"an krn perlu menjaga hati rmai pihak..penah dgr x?? "kawan ketawa bpak byk, tp kwn nages mak aii susah kot nk cari" or on the other hands, "susah nk cari kwn or member yg nk share susah kita sma2"...

erm..mmg benar, kefahaman itu milik ALLAH YG MAHA BIJAKSANA..then, kalo aku pgang tu, i should be redha je la dgn decision yg telah di buat oleh some of "them"..but, at least, try la utk berbncag bersma2...kita kn duk dlm jemaah...x bez la nnt ada org rse x bez ngn org len ke, hape ke..huhu~ tp nk wat cmne, bak kata en asri, "setiap org x akan mempunyai fikrah yg sama"..then, ktorg tgh usaha utk membetulkn fikrah msing...

erm, tp aku lak mmg kna consider org len gak..myb, beliau nk kurangkan beban yg di tanggung olehnyer...tp, besa la kn..manusia yg hina dina ni..kena la take tyme..tp, yg sure nyer, aku bkn x puas hati or marah ngn sesiapa..tp, biarlah kita decide apa2 bersama2...cz kita mmg bersama2...then, i m so sorry la ea...hehe~





p/s: nseb bek da blog, leh la jdkan blod ini sasaran utk melepaskan tensyen...

* apa2 pn, truskan blaja dynamic itu sebaik mungkin, then, tawakal kpd ALLAH...





No comments:

...tq...

...mengarut...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...