Wednesday, August 18, 2010

...(-_-*)....

Assalamualaikum...

adoyyyy...
pening kot TEST THERMAL td..
tgk satu soklan X DAPAT JAWAB..selak lg tgk soklan len SAMA GAK...
hahaaha...
cam x STUDY lak..
tu la sape suh BUSY sangatsangatsangat
erm..td ada 75 marks..
paling TINGGI aku target 10 je...
haaaahh!!!
biar betoi!
arrrgghhhhh...x kan nk GIVE UP dh...
tp SIYES x de semangat..
or patot aku kna LEBIH semangat..
cz nk tunjuk kt aku...
aku x READY ag....
tolong aku....
"alaa, rilex je, TEST baru kot"
ok, fine! TIDOR jom~..
&%^*#@!!
STUDY la lg..
kasi FAHAM la sengal..
tp BANYAK kot benda laen nk settlekan..
hiiisshhh...
BALIK kampung la cmni..
tolong mak wat BENDANG...
pastu 5 tahun lg..
aku NANGIS...
aku bawak KANCIL...
kawan2 aku bawak MAZDA RX7...
tp aku kn MALAYSIAN...
kena la SOKONG barangan tempatan..
alasan!
nk SENANGKAN hati konon....
YA ALLAH...
baru minggu ke-7 kot..
jap2.."baru?"
adoyyyy....
DAH minggu ke-7...
biler aku nk READY ni?...
so....
READY la dr skang..
KURANGkan waktu TIDORmu...
sob3...
x leh TIDOR ke?..
KURANG la sengal!!!...
tambah2 bulan RAMADHAN ni...
erm...
lagi2??
FOKUS2 dalam kelas...
wuuraggh(menguap)..
mna leh kot..
dh NGANTOK sangat..
haha..
ok la, SEE U NEXT SEM la cmtu..
gulp!
erm....ok2...


Jika kau merasa lelah dan tak berdaya dari usaha yang sepertinya sia2, Allah s.w.t tahu betapa keras engkau sudah berusaha…

Ketika kau sudah menangis sekian lama dan hatimu masih terasa pedih, Allah s.w.t sudah menghitung air matamu…

Jika kau fikir bahawa hidupmu sedang menunggu sesuatu dan waktu terasa berlalu begitu saja, Allah s.w.t sedang menunggu bersama denganmu…

Ketika kau merasa sendirian dan teman2mu terlalu sibuk untuk menalipon, Allah s.w.t selalu berada disampingmu…

Ketika kau fikir bahawa kau sudah mencuba segalanya dan tidak tahu hendak berbuat apa lagi, Allah s.w.t punya jawapannya…

Ketika segala sesuatu menjadi tidak masuk akal dan kau merasa tertekan, Allah s.w.t dapat menenangkanmu…

Jika tiba2 kau dapat melihat jejak2 harapan, Allah s.w.t sedang berbisik padamu…

Ketika segala sesuatu berjalan lancar dan kau merasa ingin mengucap syukur, Allah s.w.t telah memberkatimu…

Ketika sesuatu yang indah terjadi dan kau dipenuhi ketakjuban, Allah s.w.t telah tersenyum padamu…

Ketika kau miliki tujuan untuk dipenuhi dan mimpi untuk digenapi, Allah s.w.t sudah membuka matamu dan memanggilmu dengan namamu…

Ingat bahawa dimanapun kau atau kemanapun kau menghadap, ALLAH SWT TAHU…



piousISsoleh
~bisakah ku gapai~

1 comment:

nasihahtenang said...

haaa~ bgus! membebel lg pjg utk diri sendiri... hahaha.. pdod2~ tenang aje ok! pdod kan pandai ;)

...tq...

...mengarut...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...