Saturday, January 28, 2012

...Ahlan Wasahlan 2012...

Assalamualaikum

Actually, aku baru sedar yg aku takde entry baru untuk 2012. Haha. Wat malu je. Patot la ada orang duk tegur suh g buang sawang kat belog aku ni. Rupe nyer bukan setakat berhabuk, dah tebal pun sawang menyawang ni. Adoii~~

So, as the first entry of 2012..

"AHLAN WASAHLAN 2012"

"SELAMAT TINGGAL 2011"

Cepat je kan masa berlalu. Aku rasa baru je aku masuk degree kat UiTM, pejam celik dah nak abes dah degree aku. InsyaAllah bulan Julai nanti.Leh la kawen lepas ni. yezza~!

InsyaAllah, banyak gak benda yang aku nak share. Tapi nanti2 lah. hahaha. Macam malas je nak menaip. 


"Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian 

Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan

dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar" (103:1-3)

No comments:

...tq...

...mengarut...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...