Thursday, June 2, 2011

...BuKiT TaBuR...

.:assalamualaikum:.

Alhamdulillah..sudah berada dalam bulan Jun, kejap je rasa masa berlalu. Sudah mahu memasuki tahun akhir di Universiti. Sudah hampir kepada zaman bakal memberi duit raya.

Maka, saat-saat yang berbaki ini, kena lah digunakan sebaik mungkin. Mungkin dengan mencipta kenangan-kenangan bersama kekawan. Menguatkan ukhwah. Kerana ukhwah itu manisnya sampai bila-bila. 

Seperti kebiasaannya, aktiviti yang terpilih adalah mendaki. Bukit yang terpilih adalah Bukit Tabur, Taman Melawati.

Malas nak cerita panjang2..biarlah gambar je yang berceloteh =)

#1 Puncak bersama Fareez

#2 COTA - 4 orang je tinggal

#3 Berusaha mendaki ke puncak..yeah!!

#4 Sweet?? Erk~

#5 Adventure =)

#6 Iklan Air (aku je minum air kosong)

#7 Meninjau KL

#8 Stop for a picture

#9 With Luqman and A Dam

#10 Sometimes, alone is better

#11 Disimbahi nur

#12 Menyorok.Penat.Pancit

#13 With Aie

#14 Confused!

#15 Smart!

#16 Take 10 at the peak

#17 Melihat ke puncak sana

#18 Turun dengan tali

#19 With Ikram

Inilah indahnya sebuah pendakian. Pendakian bukan semata-mata kerana permandangan, tapi lebih kepada mengenal Tuhan.



12 comments:

nasihahtenang said...

tgk uia dari jauh je.. ish3

yad'z said...

hahah,,, muke penat tapi nak posing gak.. ngee~~~~ =P

Fyqa said...

bestnye..

Muhd Fadil said...

JAMBU KAUUUU. BERBAJU PINK !!

munira sajuti said...

disebabkan anda telah membiarkan gambar berceloteh, dan banyakkkkkkkkkk gilak plak gambonye tuu, haa, meh sini nak comment gambo anda je,, ;

#1 baju pink,, pehhh jambu haa :P
#4 okayy gambo tu paling klaka. hikhik
#11 disimbahi nur. xleh blahh. keh3
#13 macam penah nengok laa aie tu. tp di mana yaa.
#16 take 5 laa, bkn 10. HAHA


okayy dah. tu je. HAHA sekian.

ain said...

haha..kjap je kn blaja..nnti dh x jumpe kwn2 bile dh keje..huhu~

piouspdosh said...

@Seha

Dari jauh je mampu..

piouspdosh said...

@Yad'z aka Adik

hehehe..posing tu wajb, dalam gambar tu..haha

piouspdosh said...

@Fyqa

best sangat =)

piouspdosh said...

@Bro Fadil

Hahaha..jambuu la ensemmm..haha..jom nnt g mana2 gath BP kita pakai pink..haha

piouspdosh said...

@Munira Sajuti

hahaha..naseb bek kt setiap gambar tu takleh picture komen, kalo tak mesti kena kaw2..hehe

Btw, kenal eh Aie??

piouspdosh said...

@Ain


kan3..org mesti rndu aku nnt kan..sob3

...tq...

...mengarut...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...