Saturday, August 13, 2011

..aktiviti hujung minggu..

.: ASSALAMUALAIKUM:.

Sempena hujung minggu ni, apa agaknya aktiviti anda?
Bagi yang ada adik/anak yang bersekolah, hari Sabtu mereka mungkin ke sekolah untuk aktiviti kokurikulum.
Bagi adik/anak yang masih belum bersekolah? menonton TV sepanjang hari?
Apa kata esok bawak adik/anda bermain di taman. Dapat juga mengeluarkan peluh dan bermesra ngan mereka.

Ok abes sesi ayat skema.

AM ade 3 orang anak buah, umur dlm lingkungan 4-3 tahun. Dalam kamus hidup budak usia ni, benda yang paling seronok bagi mereka adalah MAIN. So, untuk memenuhi nafsu main, setiap hujung minggu mesti ada satu slot ke taman permainan.  

AM nak kongsi antara permainan yang ada kat salah satu taman permainan kat sini.

Sebelum tu, meh jenguk sikit RULES and REGULATIONS
Senget la pulak


 Dah baca? pastikan ikut peraturan, kalu dah ok semua, 
JOM MAIN
Buaian | Gelongsor versi budak baru belajar

Versi budak MAHIR
Pandangan depan
Pandangan belakang
Ni paling best
Kat Malaysia pon ade jugak, tapi versi Jepun ni Kemas dan Lebih Selamat
Note: Kemas dan selamat sebab spring mainan tak kelihatan 

Biasanya anak buah AM di beri peluang untuk main dalam 1jam-1.30jam..berpeluh tak ingat la kan..sekarang musim panas plak, bertambah tengit la bau masiang-masing. 
Yang penting dorang PUAS MAIN dan senang nak TIDUR
 
p/s: Walaupun bulan puasa, nafsu main budak-budak masih perlu di penuhi.
p/s/s: Keadaan kat taman permainan ni masih sama, tak da pulak rosak @ batang besi hilang.

2 comments:

yad'z said...

hohoho... kalau kat malaysia tak sah kalau buaian tak tercabut.... ye dak?

AM said...

betui sgt la tu, hat yang terlebih unur pun ade hati nak naik jugak..ha3

...tq...

...mengarut...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...