Sunday, May 22, 2011

...keseorangan...

.:assalamualaikum:.

Alhamdulillah..masih lagi diberi kesempatan untuk hidup. Moga hidup aku hari ini lebih bermakna dari semalam.

Alhamdulillah juga kerana Allah berikan aku demam. Kerana dengan sebab itu, aku bakal lebih menghargai sihatku nanti. InsyaAllah.

Alhamdulillah juga Allah tinggalkan aku keseorangan hari ini. Kerana dengan itu, aku bisa selalu ingat aku ada Allah!
 
Credit to CandyChipsmore

Tertarik dengan "Law of Friendship" ini. Dihadiahkan oleh kawanku 

"Never make your friend feel lonely"
"Jangan sesekali biarkan kawan anda keseorangan"

Nice! Maybe, most of my fwens tak taw kot law n..hehe..sbb tu aku sorang2 hari ni..haha

Actually, aku paling benci weekend biler kat kampus. Siyes! Kalo boleh, aku nak ada weekdays je. 

Kenapa?? 
Sebab, biler weekend je, aku akan sorang2. 

Kenapa?? 
Sebab aku takde awek, aku takde moto, aku takde kawan yg nak ajak aku lepak. 

Kenape?? 
Sebab aku tak ada awek, aku tak kaya nak beli moto, aku tak mampu nak bayar duit minyak. 

Kenape?? 
Sebab kalo aku ada awek aku akan lupe kawan aku, family aku org sedang2 je, aku nak simpan duit sbb nak kawen cepat2!

Mengade2 kan aku? Hahah. Tapi inilah kehidupan aku pada weekend. Kosong. Naseb bek ada kawan maya. Naseb bek ada Facebook, Twitter, Belog. Nseb bek ada citer FRIENDS. Leh bayangkan aku akan dapat kawan mcm dalam cerita tu.

Sedih??
Takde la. Dah biasa pon. Alah bisa tegar biasa.

Abes tu, nape bising2??
Sebab, aku nak tacink malam ni. Aku nak rase sedih jugak. Orang kate, hidup nie bukan sekadar untuk gembira.

Dah ok??
Dah2..dah lama dah. Tapi weekend minggu depan jadi balik.Takpe2 biasa dah =)

so??
Teruskan hidup! Dan ingat

"Aku tak pernah keseorangan, sebab aku ada ALLAH!"




20 comments:

NUR AIN MD NOH said...

ak slalu cmtu kot..sem lpas ar..time tue la ak masak mcm2..haha ^_^"

Hafiz Hafizol said...

owh.. Aku benci weekdays.. Hahahaha.. weekend memg kegemaran..Lalalala.. weekend lah hari kite nak release segala tension di kepala.. kalau hari2 weekdays alamatnya kepala aku mungkin akan merekah...

MSA said...

Kadang-kadang berseorangan itu perlu, Kadang-kadang berseorangan itu menyakitkan

nasihah tenang said...

psodh org ajak kuar bkn nak ikot.. dah abis idea nak pujuk org ngajuk ni ;(

MFbAH said...

@Ain

See! Apa yg ko rase, aku akan rase. Apa aku rase ko akan rase..haha

MFbAH said...

@Hafiz Hafizol

ko saje kan. Suke cari bnda yg opposite ngn aku..haha

MFbAH said...

@MSA

Rite2..setuju2..

MFbAH said...

@Seha

takde la..org malas nak kuar je. Tak larat lg.

Hafiz Hafizol said...

pious Hahaha.. yes.. benci sama ngan ko.. seme x sama.. nset ko jea sama ngan aku kan kan?? MUahahhahaha

MFbAH said...

@hafiz hafizol

mana ada same..ko hazel, aku elm!

zikeryhassan said...

yeah! kita punya weekend saja je. keseorangan. tak sabar nk blek umah

NuryBella said...

"so disturb them as much as you can"

MFbAH said...

@Noni

Come2..disturb i ni..haha

nasihah tenang said...

pdosh next two week make sure u free with a good health!

MFbAH said...

@Seha

Next two weeks nak balik kg.

NuryBella said...

x mampu nk disturb, diri sndri pn dah berjangkit demam nih....hohoho

NURUL AIN said...

sabo je la ea...hehe

forever love said...

nak ole2..

Hafiz Hafizol said...

aku elm n hazel.. 2 2 aku guna.. kah3.. sama letteww...

MFbAH said...

@Hafiz Hafizol

Kaya nher..pergh!! Sehati sejiwa kan kita..hehehe

...tq...

...mengarut...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...