Thursday, May 19, 2011

...iNTeRnShiP [part 1]...

.:assalamualaikum:.

Alhamdulillah..masih lagi diberi peluang oleh Illahi untuk bernafas dalam dua nikmat terbesarNYA iaitu ISLAM dan IMAN.

Sebelum g kelas, ak godek2 la laptop nie, then, terjumpa satu video yang dibuat oleh member baek aku, Zubir yg juga teman se"praktikal" aku mase kat Maser Marine Engineering Sdn Bhd sebulan lepas. Siyes weh!! Tengok video nie, tbe2 rindu lak kt staff2 sna. 

JOM TENGOK SAMA2




Dorang sume sangat sempoi. Tapi kekadang ada gak yg tak puas hati. Maklomlah, sedangkan lidah senirik pun leh tergigit, ni lak berkawan. Adat berkawan la, kekadang ada angin yang sejukkan kita. Maka kita rase selesa sangat. Tapi kekadang ada juga angin panas. Bertambah panas la kita. But, as long as kita pandai manage emosi kita, semunya akan baek2 saje..

p/s: Member baek aku yang dah 3 tahun tak jumpa stay umah aku skang. Best2. Leh buli dia lagi. Erk?! Buli??? baca ENTRY nie..haha
~JOM SAYANG KAWAN KITA LAJU2~


4 comments:

forever love said...

saya kawan awk kan.?

UiTM_ECO_PLANET said...

mai join kami..

utk uitm utk malaysia..


http://uitmecoplanet.blogspot.com/

munira comel gila said...

ko prktikal kat syarikat marine engineering? pehh. masyuk la weyy. ble nak blnje aku? HAHA

darul_makmur@yahoo.com said...

Salam...nak tumpang promosi boleh tak...klik la sini...terima kasih...peace

...tq...

...mengarut...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...